close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

למה פרקט עץ זו בחירה נהדרת לבית שלכם?

מערכת שורשכג אלול, תשעט23/09/2019

איך בוחרים ריצוף מתאים לבית החדש? ומה ההבדל בין פרקט שעשוי מעץ ובין אפשרויות אחרות?

תגיות:
בניתם לעצמכם בית ועכשיו כל מה שנותר לכם זה רק לבחור את הריצוף הנכון? אם כך, אנחנו בהחלט יכולים להבין מדוע אתם בדילמה. איך בוחרים ריצוף מתאים לבית החדש? ומה ההבדל בין פרקט שעשוי מעץ ובין אפשרויות אחרות? בשנים האחרונות אנחנו רואים לא מעט אנשים שבחרו את האופציה של פרקט עץ כך שברור מדוע גם אתם מתעניינים באפשרות הזאת. כדאי לדעת: פרקט שעשוי מעץ יכול להתאים כמעט לכל חדר בבית והאמת היא, שהוא גם יכול להוסיף לא מעט לאווירה במקום שבו אתם חיים. לכן שווה לבדוק את האפשרות הזאת לעומק, כי זה לא במקרה שכל כך הרבה אנשים בחרו בכך בשנים האחרונות לעיצוב הבתים הפרטיים
שלהם.

כיצד לבחור פרקט עץ?
אם חשבתם לרגע שכאשר מדברים על פרקטים שעשויים מעץ מדברים על אופציה אחת בלבד, כדאי שתדעו שבפועל זה לא נכון. בפועל זה עולם ומלואו ולכן בהחלט יש מקום לעצור ולבחון את הדברים לעומק, כי אם אתם כבר קונים פרקט עץ, ברור שתרצו שהוא יחזיק מעמד לשנים רבות. לכן אנחנו מציעים לכם לבדוק:
• האם אתם מקבלים אחריות על הפרקט עצמו ועל ההתקנה?
• מי ימכור לכם אותו והאם מדובר על חברה מקצועית?
• מאיזה סוג של עצים הפרקט יהיה עשוי?
• באיזה גוון של צבע אתם מעוניינים?

למרות שלעשות את כל הבירורים הללו זה משהו שידרוש מכם השקעה וזמן, זה שווה את העניין. אתם לא באמת רוצים להתקין פרקט בבית ואז לגלות שהוא נהרס מהר מאוד ולכן יש טעם לבדוק במה אתם משקיעים. בנוסף, רצוי גם לברר שאתם פונים אל חברה רצינית שתוכל לשלוח אליכם את אנשי המקצוע הכי טובים שיש. כך תוכלו לדעת שהכול מתבצע בצורה נכונה וכי הפרקט יחזיק מעמד, בין היתר, כי התקינו אותו כמו שצריך.

כמה זה יכול לעלות?
מה שבאמת מטריד אתכם בנושא של רכישת פרקט עץ זה המחיר? אתם לא מוכנים לשלם על העניין הזה הון עתק? אם כך, אנחנו יכולים להבין אתכם. זה ברור שאם אתם קונים פרקט אמיתי ולא משהו שהוא דמוי פרקט, המחירים יהיו גבוהים יותר, אך זה עדיין לא אומר שחובה לשלם סכום מופקע. אתם יכולים להיות בטוחים שאם תפנו אל כמה חברות שונות שעוסקות בתחום הזה תקבלו מספר הצעות מגוונות. לכן יש טעם להשקיע בכך, כי אם על אותו פרקט אתם יכולים לשלם חצי מחיר, למה שתשלמו עליו מחיר מופקע? השוואת מחירים בתחום הזה זה משהו שכולם עושים כך שאתם יכולים להרגיש בנוח, לפנות אל כמה חברות מובילות ולבחור את החברה שתיתן לכם את ההצעה הכי טובה שיש. חבל לשלם הון עתק אם אפשר לחסוך וליהנות ממוצר נפלא.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה